för dig gör jag det tusen gånger om

2008-04-19 @ 14:23:43
topic made me cry yesterday, lol.

Ja, så nu har man fått 2 jobberbjudanden i sthlm, som jag tackat nej till just för att jag ska plugga. Men kanske ska ta ngt så småningom? Jag vet ju inte riktigt vad jag ska göra egentligen.
Men som tur är så har jag iaf ett jobb färdigt för mig direkt när jag slutat högskolan, och då får jag mer i lön också, än vad jag skulle fått om jag tackat ja nu direkt.

Ser ni det gäller att ha kontakter! :)

Annars ska jag inte göra ett piss ikväll. Ingen kan göra ngt för Alle, Este, Madde etc är bjudna till Martinas fest ikväll, och Emeliè ska på klassfest. Och sen då? Jo jag är lämnad att förruttna vid datorn i all evighet.. Om inte min drömprins på vit häst kommer och räddar mig.
Vit häst symboliserar såklart hans bil. drömprinsen symboliserar Oscar.

Jaja, ska väll ta o kirra frulle, sen går jag väll till ica och köper lite gewdizz o chepas o kyga till ikväll, sen blire väll superhero movie, och ngn krigarfilm.
Idag är jag krigarN

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test