Festen osv

2008-04-20 @ 22:53:25
Måste säga tack till Maddox som bjöd med mig på festen i lördags (: var riktigt cpkul även fast alla var äldre än oss ^^ !
Dock minns jag inte riktigt vad alla hette, utom typ Virres storebrorsa Fredrik som var där, Danne som bjöd på fyllekäk och öl, Emanuel (Emme) som 'tog hand om oss' typ, kände Tommy osv. Och dom där två Emelie! Hoppas Madde lägger upp bilder snart hon tog ju ganska många kort (: Vilket var roligt!
Skönt också att få träffa lite nytt folk, och jag hoppas att man ser dom igen snart! Sa åt dom att höra av sig på ngt vis om de händer ngt igen och det lovade dom (:

Japp, nu ska jag lägga mig i sängen o chilla lite.
Var ute och grillade på Lövudden med Alle, Este, Glenn (som körde) och Pjotor. Senare kom Olov!
Var sjukt kul det med (: skrattade så jag dog! Peter och Este hade världens otur och Alle var snål när de kom till mat, och Glenn är en pyroman. Jag är bara cp.

Comments
Postat av: E

Nästa gång vill jag följa med!

2008-04-21 @ 16:25:31
URL: http://ingenlust.blogg.se

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test