cute is what we aim for

2008-04-15 @ 22:08:27

Vad är det som händer nu då?

Jag har vart sjuk, egentligen hela helgen dock bara smått, som sen övergick till stort i måndags. Men det hindrade mig inte från att vara ute och träffa Emeliè, Alle, Jonas, Madde, Peter etc. Nejdå, utan jag klädde mig i vårkläder, och åkte ner på stan med Alle för att köpa en mic och en glass.
Mitt osmarta drag att ha vårkläder trots att jag är sjuk var int egenomtänkt, då det började regna när vi kom ner på stan och gått igenom H&M, och regnet fortsatte tills vi kom till Bäckby.

Egentligen så har jag stor lust att skriva om mina negativa sidor, mina dåliga vanor och saker jag inte borde göra, men ändå gör. Men tyvärr så får jag hålla igen på det ett tag, för jag orkar inte skriva sönder mina fingrar endast för att behaga mina läsare, och för att (ärligt talat) trycka ner mig själv och saker som jag gör.
Förresten, jag är inte så jättekär i livet just nu.

Rekommendation: Cute is what we aim for - The curse of curves

image26

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test