Chicks before Dicks & Ny design

2008-04-05 @ 00:04:47
Har nästan precis kommit hem från Emeliè efter våran tjejkväll! Det var ingen sån där stor tjejkväll som de flesta kanske föreställer sig, utan det var bara oss söta små flickor Sarah, Emeliè och jag! Det var riktigt kul (: Mysigt att bara ta det lugnt en sån här fredagskväll, med god mat och massa gott och mysfilmer!

När jag och Emeliè hade kommit från ica, där vi handlade lite grejer till maten, och saker till marängsvissen, så gick jag direkt och hämtade Sarah som jag skulle möta på bäckby centrum, för hon har aldrig vart hos Emeliè (?), och medans jag var iväg så skötte Emeliè maten.
När Sarah kom cyklandes på sin nya fina cykel så kom Este från ingenstanns och vi stod o pratade lite, sen gick Sarah in på ica och köpte en cola innan vi begav oss till Emeliè, som vart klar med maten direkt när vi kom dit (:
Det som bjöds var Curry kyckling och ris och det vet kungligt!

När vi hjälpts åt att plocka undan efter maten så påbörjades marängsviss! Den var sjukt god och det var sjukt mkt grädde i den xD Och den som säger att det är busenkelt att vispa grädde med elvisp, har aldrig provat vispa laktosfri grädde med elvisp. Det är sjukt jobbigt att hålla i elvispen ^^

När marängsvissen var klar så satte vi oss i vardagsrummet och satte på Juno filmen (Mac äger? sparar ju senaste uppspelade filmen, även om man tagit bort den från datorn), och sen såg vi på Neverending story <3 och åt kladdkaka som Sarah bakat, och som hon lyckades med mkt väl (: Dock åt vi inte så mkt av den för vi var redan smällfeta av allt annat xD
Efter filmen var det dags att röra på sig, var ganska trötta och pömsiga >< Men tack tjejjer för en fin kväll! Måste göras om (:

Imorgon så är det party för att fira att Alex fyller år på Söndag, ser jag fram emot (:
Och imorgon fyller också sötsak år ^^ gratz babe <3
Och idag har jag köpt nikotin tuggummin, med frukt smak ^^ funkar brabra. Tack Daniel för tipset, detta funkar ju?!

Och som jag skrev i förra inlägget så hade jag sabbat min design, men egentligen orkade jag inte fixa tillbaka så jag tog mig tid att fixa en annan, som jag tror passar ganska bra? Säg vad ni tycker!

Comments
Postat av: josefin

Okej visst, men känns som att någon annan hade kunnat få vinna min design då

2008-04-05 @ 12:19:48
URL: http://shadyblonde.blogg.se
Postat av: josefin

ne för att du vann den

2008-04-05 @ 14:00:21
URL: http://shadyblonde.blogg.se

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test