Äntligen!

2008-04-01 @ 08:15:40
Äntligen så kan man logga in på blogg.se ^^ Paniken jag och Jossan hade igår var inte att leka med!
Så iag får vi väll se vem som vinner Jossans designtävling (: Spännande! Hoppas på mig ^^

Satt nyss på Facebook.com vilket jag inte gör ofta och hade fått en notification om "Compare HOTTNESS" Så jag kollade in det lite, fick rösta på några pojkar jag har som vänner på facebook och sen fick jag se mina Rivals.
På Rivals står det vilka som är "Hotter than me" och de som jag är "Hotter than" .. Och grejen är!

1. Att alla som är Hotter than me, är tjejer som visar halva brösten på sina visningsbilder
2. Är yngre än mig, kanske maxåldern är 18.
3. Det är snuskhummrar som förmodligen röstar på tuttfiorna.

Vad är grejen liksom? Ska man bli uppmanad att visa sina bröst på en bild för att man ska vara het? Nej det tycker inte jag. Men egentligen så har dom inte mycket att gå på, röstarna dvs. Jag menar, a) röstarna känner förmodligen inte personen i fråga som dom röstar på b) allt dom har att utgå ifrån är deras bröstbilder.

Och när det kommer till killarnas bilder så tar man ju den som ser sliskigast ut? Eller den som är mest vältränad, etc.

Jag förstår inte världen idag. Vi hörs.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test