Alex 20 års fest

2008-04-06 @ 13:30:25

Igår var jag på Alex 20års fest och firade honom, det var ju helt okej, massa fjortisar bara, men jag höll mig till mina vänner som jag kom med så det var ganska lugnt och kul (: Joel var ganska dragen mot slutet så Emeliè tog hand om honom och vart utnämnd till Moralkärring :D

Vi tar allt från början (varning för masstext)
Först fick jag jaga Alex lite för och få lite info angående hans spam sms om vart festen skulle vara, men närvi kommit fram till att det var på Sjöhagen så spred jag ordet vidare och började göra mig iordning och klä mig. Tänkte lite casual, ett par tajta jeans som är lite trash/rock, och en lång t-shirt som sitter lite halvt som halvt tajt. Casual helt enkelt. Sen ringer Emeliè och säger att hon ska med, för Madde fick ta med sig 2 pers, så det var underbart :D
Grejen är att Emeliè vart inte ens bjuden, men jag och Madde och alla andra vart bjudna så, kändes lite konstigt då dom är vänner trots allt. men det visade sig bara att han inte hade hennes mobil nummer, så därför han sa till Madde att ta med 2 pers. Men han kunde lika gärna sagt så till mig -.- jag och Emeliè sitter ju ihop.

Aja, efter ett tag så kom hon hem till mig, var en liten förfest som mamma o pappa dragit ihop, dom skulle också ut och fira mamma, så Pierre var hos oss, senare kom väll Moster och Patrik (vi var inte hemma då så). Pappa och Pierre hämtade kebab så satt vi och åt, jag fick en vinare av mor, som jag och Emeliè drack lite, och runt 20:40 gick vi mot B-by C och köpte lite grejjs på Ica, träffade Puga och retades lite. Sen stod vi helt enkelt o väntade på Madde som skulle skjutsa oss dit (och hem senare mot kvällen), och alle som också skulle åka med henne.
Men sen träffar vi Joel, som sprungit till ica för att hinna köpa snus innan de stängde, så vi bjöd med honom så han fick bli Maddes andra gäst för kvällen! Så han bokstavligen sprang hem för o hämta sin wirre, vin och öl! Precis när Alle kom så kom Madde med bilen och vi åkte till Alles brorsa för o hämta bailey's oh så hade vi Tilda i bagageluckan, kändes som om vi hade kidnappat henne ;o

När vi väl kom fram till festen, efter att ha mött Sarah på Sjöhagen ica, så visade det sig vara massa småkids där. Och en del som var i min årgång. Och Robban har aldrig sett så stilig ut i skjorta! Finns lite bilder på min bilddagbok om någon är intresserad.
Aja festen dög, som sagt. Emeliè Madde Tilda Alle och Joel som mådde pyton, åkte hem typ runt 1 eller så, efter att Joel druckit upp sitt vatten iaf. och efter ett tag så gick jag och Svens hem (: Var ju så nära så vi tog en promenad.. Hehehe. Men jag mrödade mina fötter känner jag.
HAH, det bästa av allt var nog ändå när jag gav Nic en käftsmäll så hans glasögon flög o blev snea. Jisses vilken karatekid jag är ^^ Aja. Synd att vi inte fick det på film :x jag hade vart kunglig då,.


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test