Aion vs. Guild Wars 2

2008-04-01 @ 15:06:32
Nu har jag ett dilemma, har på senaste tiden vart inne på att börja gama Aion, som kommer ut i september (om det inte blir försenat), men nu så har en kille i min klass aka Sneglarn visat mig Guild Wars 2 och det verkar ju också ganska fett och det är gratis desutom.
Men grejen är att Aion är så sjukt grymt, grafiken, klasserna och allt! Man har till och med vingar som änglar (: jätte fint!

Desutom så är det 1 april idag. Jag har blivit lurad 1 gång.. Eller egentligen 2 men. Imorse satte jag mig och åt frukost med mamma och pappa och pappa säger att han har vunnit på lotto och jag tänker direkt att han har säkert bara vunnit 50kr eller nåt.. Men han säger att han har vunnit 150 000:- ;o Och säger också att han tänkte paya körkort för mig och Coffe och köpa en ny moppe åt jack, kanske dra till sthlm och shoppa osv, och jag blir helt extas! Jag får massa visioner i mitt huvud om hur underbart det vore att få shoppa sönder och hur gydigt det vore med körkort och friheten! Så jag skiner upp som världens solstråle, tills han säger "Vad är det för datum idag?" och jag säger "jag tror det är den... 1a april..." sen blir jag fedt tjyrig.

Men han tröstade mig med att säga att jag kan nog få en slant till sthlm den 11e april för att han drog ett sådant dumt skämt ;( Desutom så har jag ett april skämt åt mamma senare idag ;) Hon kommer flippa!

aja kolla in denna video iaf, official trailer of Aion. Får se hur jag gör senare.



Comments
Postat av: josefin

det blev du som vann designtävlingen grattis, skicka in tillfälliga inloggningsuppgifter, eller så tar vi det någon gång på msn:P hör av dig iaf^^

2008-04-01 @ 18:40:52
URL: http://shadyblonde.blogg.se

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test