Utkast: Jag är ...

2008-09-03 @ 14:01:32
Jag är inte den som sviker min familj och vänner. Men det kommer till en gräns, där familjen går före vännerna. Blod är tjockare än vatten, som sagt.
Men det finns också dom som är mina vänner, och som jag klassar som familj. Dom är inget vatten utan dom är blod.
Men jag klassar inte vem som helst av mina vänner som familj, utan det är dom som är där för mig, på samma sätt som jag är där för dom. Det är dom som aldrig sviker.

Nu vet jag inte hur jag ska skriva eller fortsätta det här inlägget, kul va?
Det enda jag kan göra är att säga att jag älskar min familj, det är ni som är mitt blod och mitt hopp i livet. Det är ni som gör mig stark och ger mig en tanke om framtid. Jag finns alltid där för er, oavsett vad det gäller.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test