summering

2008-09-11 @ 18:05:52
Länge sen jag skrev något av värde här på min blogg. Men kan väll uppdatera lite på vad jag gjort.

Sist jag skrev fyllde jag 20 år, och det firades med släkt och tårta, senare kom Emeliè och Joel hit till mig och vi började förfesta. Något senare kom Marrelito och Alle, Jonas och Markan sen var vi fullt hus och drog till Konrad! Fick en del fina presenter också av min mamma och pappa, moster osv osv. Något jag inte förväntade mig var att få present från tex Jonas och så, men det är ju alltid kul med överraskningar!

Annars har jag inte gjort så mycket faktiskt. Mestadels hängt här hemma och slappat, sökt lite jobb, och umgåtts med Morgan. Och umgåtts en hel del med Emeliè måste jag ju säga :D Vi har äntligen kommit igång med gym vilket känns otroligt skönt måste jag säga. Och nu har jag träningsvärk i heeeela kroppen, vilket är... mindre skönt.

Nu på lördag är det ju fest också, som de flesta redan vet. Information om festen (om du är bjuden dvs) finns i ett tidigare inlägg. Hör av dig om du är sugen på att komma så får vi snacka om det :)

Och snart, eller.. ja när Alex går att få tag på, så ska jag och han ut och promenera lite, snacka lite som förr i tiden :) Har nämligen bokat möte med honom, haha! Sen ska jag förmodligen kolla på innebandymatch. Problemet är bara att jag inte vet alls hur jag ska gå när jag väl kommer till råby, men det löser sig. Ska fota lite och se hur bra det blir, med tanke på att jag har en digitalkamera och inte en värsting system kamera jävel.

Jag har också köpt en ny bok, SLAM av Nick Hornby. Min favorit författare atm, och om ni undrar vem fasen snubben är så är det han som skrev boken "Om en pojke", som också är en av min och många andras favorit film.

Här följer lite bilder från dagarna som gått, enjoy. (Jag fick också chokladask av Markan, pengar av moster, pengar av morfar och annat. PÖSS)




Martini Rosso av Jonas


ljus etc av Emeliè <3


Sony ericsson k660i

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test