topic

2008-09-22 @ 19:43:55
Idag har jag inte gjort så mkt, fick ett oroande samtal på morgone men inte mycket mer än det. Sov hos Morgan igår och såg en film som vanligt. Börjar bli en vana att åka dit numera, vet inte riktigt vad jag tycker om det hela än! Håller er uppdaterade.

När jag kom hem runt 15 så var det tänk att jag och Emeliè skulle gymma klockan 16, men när vi kom fram till gymmet så kände inte någon av oss för det så vi tog en promenad istället, och det gillar vi! Satte oss på en bänk i "hammarby skogen" som Emeliè döpte den till, och så hade vi ett seriöst samtal om hur man öppnar sig för en person, när man ska göra det osv.. Vi fick inget direkt svar på det, utan gick vidare och hon fotade i skogen "vi har en fotosession!" vilket var roligt. Speciellt när vi skulle hoppa från en sten och hon rullade runt ett tag efter landningen ^^ fyfan. Sen drog vi oss hemmåt med en omväg och snackade om familjelivet hemma och lite skvaller inblandat. Alltid lika roligt att gå en promenad med henne, man får verkligen snacka av sig till sin bästa vän!


blåbär som jag åt upp


Jag mitt i vårat seriösa snack


jag skulle tydligen krypa in i en "koja" som bestod av ett träd som ramlat. Jag vägrade.


jag leker tittut

"tänk som en struts"


sen hoppade jag. suddigt men härlig bild :)


Emeliès hopp..


och hennes fall.


den kojan gillade jag


Comments
Postat av: hemlig som fan

Bajen!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D LERFNISSKLADHEST

2008-09-22 @ 19:46:42
Postat av: Emeliè

Håller med dig :) Älskar våra promenixar <3

2008-09-22 @ 22:20:55
URL: http://ingenlust.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test